English Version

Προκήρυξη: Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO

Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, θέλοντας να επιβραβεύσει τις πρωτοβουλίες, τις δράσεις και την προσφορά εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016 προκηρύσσει 11 «Βραβεία Εκπαιδευτικής Προσφοράς σε Παραμεθόριες Περιοχές», που θα συνοδεύονται από το ποσό των 3.000 Ευρώ έκαστο, ευγενική χορηγία, για το έτος 2016, της εταιρείας COSMOCAR A.Ε.

Τα δέκα (10) Βραβεία θα απονεμηθούν εις μνήμην της Θεοδότης Αρτέμιδος Μανδύλα, συζύγου του Ιωάννου Μανδύλα, που απεβίωσε την 31η Δεκεμβρίου 2015 και το ένα (1) εξ αυτών, εις μνήμην του Φώτιου Κουρκουμέλη του Γερασίμου, που απεβίωσε την 27η Απριλίου 2015.

Τα ποσά της χορηγίας θα καταβληθούν από την COSMOCAR A.Ε. απευθείας στους επιλεγέντες από την Επιτροπή εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι Περιφέρειες της παραμεθορίου ορίζονται ως κάτωθι σύμφωνα με το ΦΕΚ 16 Ιουνίου 2011, Αρ. Φύλλου 137, τεύχος πρώτο.

            Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

  • Π.Ε. Έβρου
  • Π.Ε Ροδόπης
  • Π.Ε. Ξάνθης
  • Π.Ε. Δράμας

 Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

  • Π.Ε. Κιλκίς
  • Π.Ε. Πέλλης
  • Π.Ε Σερρών

      Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

  • Π.Ε. Φλώρινας
  • Π.Ε. Καστοριάς

Περιφέρεια Ηπείρου

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου

  • Π. Ε. Λέσβου
  • Π. Ε. Λήμνου
  • Π. Ε. Χίου
  • Π. Ε. Ικαρίας
  • Π. Ε. Σάμου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  • Π.Ε. Δωδεκανήσου
  • Π.Ε. Θήρας

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

  • Από την Π. Ε. Ευβοίας μόνο ο Δήμος Σκύρου

Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

  • Π.Ε. Κέρκυρας
  • Π.Ε.Κεφαλληνίας & Ιθάκης

Τα βραβεία θα απονεμηθούν από την Α.Ε. Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ορισμός της εκπαιδευτικής προσφοράς

Η έννοια της εκπαιδευτικής προσφοράς δεν εξαντλείται στην ικανότητα σαφούς, κατανοητής και γόνιμης διδασκαλίας. Περιλαμβάνει όλες εκείνες τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες, που εμπνέουν και καθοδηγούν το μαθητή στην έρευνα, τις επιστήμες, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την επικοινωνία. Επιπλέον, είναι συνυφασμένη, μεταξύ άλλων, με την καινοτομία, την αλλαγή, τη διασύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία, την ενσωμάτωση στοχευμένων ομάδων, την αντιμετώπιση του φαινομένου του κοινωνικού αποκλεισμού, αλλά και με την επιστημονική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών .

Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας, η προαγωγή της δημιουργικότητας, της διαθεματικής και μαθητοκεντρικής διδασκαλίας, η προώθηση των προτεραιοτήτων της UNESCO, η υλοποίηση ή η συμμετοχή σε διεθνή προγράμματα, είναι ορισμένα ενδεικτικά πεδία τα οποία θα συνεκτιμηθούν.

Στόχος των εν λόγω βραβείων είναι, αφενός η επιβράβευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που παράγουν έργο στις παραμεθόριες περιοχές, αφετέρου η ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών» με στόχο τη διάχυσή τους στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το βραβείο αξιολογεί και αποτιμά δυο βασικές παραμέτρους που έχουν ως κάτωθι:

  1. εκπαιδευτική & επιστημονική συγκρότηση
  2. εκπαιδευτική προσφορά

Ειδικότερα:

  1. Εκπαιδευτική & επιστημονική συγκρότηση

Στην κατηγορία αυτή εμπίπτουν τα εξής:

Πτυχίο/α, μεταπτυχιακό/οί και διδακτορικό/οί τίτλοι, σεμινάρια/επιμορφώσεις σε θέματα εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, χειρισμός νέων τεχνολογιών, διάρκεια εκπαιδευτικής υπηρεσίας στην παραμεθόριο και τύπος σχολείου στο οποίο υπηρετεί ή έχει υπηρετήσει ο υποψήφιος τα σχολικά έτη της προκήρυξης.

  1. Εκπαιδευτική προσφορά

Η κατηγορία αυτή αφορά τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την υλοποίηση εκπαιδευτικού έργου και διακρίνεται σε τέσσερις υποκατηγορίες:

Α) περιεχόμενο εκπαιδευτικού έργου

–ενσωματώνει τις προτεραιότητες της UNESCO, μεταξύ των οποίων, ο διαπολιτισμικός διάλογος, η προστασία του περιβάλλοντος, η αειφορία στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση, η νεολαία, η ισότητα των φύλων, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η προσέγγιση των πολιτισμών, η ελεύθερη και ισότιμη πρόσβαση όλων στην πληροφόρηση και τη γνώση.

–υλοποιεί δράσεις που επικεντρώνονται στη διαχείριση σύγχρονων κοινωνικών φαινομένων/προβλημάτων π.χ. σχολικός εκφοβισμός (bullying), κοινωνικός αποκλεισμός, ναρκωτικά, φυλετικές διακρίσεις, άρση προκαταλήψεων και ρατσισμού, ζητήματα Αγωγής Υγείας, και ενσωμάτωση ειδικών ομάδων με έμφαση στη συνεκπαίδευση μαθητών με παιδιά με αναπηρίες κ.λ.π.

–προωθεί την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την αλλαγή και την καινοτομία

–διαμορφώνει θετικές στάσεις απέναντι στη μάθηση, τη δράση, τη συμβίωση και τη συνεργασία

–προάγει τη συνυπευθυνότητα εκπαιδευτικού και μαθητή για την παραγωγή νέας γνώσης

–συνδέει το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις       προσλαμβάνουσες των μαθητών

–ενισχύει την επικοινωνία σχολείου, κοινότητας και οικογένειας

Β) μεθοδολογία εκπαιδευτικού έργου

–προωθεί τη δικτύωση του σχολείου με άλλες σχολικές μονάδες, Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και σχολεία σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

–αξιοποιεί τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε), τη μέθοδο project, την ομαδοσυνεργατική, μαθητοκεντρική και διαθεματική μάθηση

— υλοποιεί ή συμμετέχει σε Ευρωπαϊκά προγράμματα

–διοργανώνει μαθητικούς αγώνες και διαγωνισμούς στους τομείς του πολιτισμού, των επιστημών, της εκπαίδευσης και της επικοινωνίας

Γ) διασύνδεση εκπαιδευτικού έργου με την τοπική κοινωνία

–υλοποιεί πρωτοβουλίες, που προωθούν το «άνοιγμα» του σχολείου στην τοπική κοινωνία, τη συνεργασία της σχολικής του μονάδας με φορείς όπως μουσεία, επιχειρήσεις και Μ.Κ.Ο. για την υλοποίηση εκπαιδευτικών, πολιτιστικών, επιστημονικών δράσεων, προγραμμάτων

–διοργανώνει σεμινάρια με στόχο την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας των πολιτών σε θέματα που αφορούν τη διαχείριση σύγχρονων κοινωνικών φαινομένων και προβλημάτων (π.χ. ζητήματα αειφορίας, προσφυγικό, μεταναστευτικό)

–καλλιεργεί και ενισχύει τη μάθηση για την κοινωνική προσφορά, την αλληλεγγύη και τον εθελοντισμό, με στόχο την αποτελεσματικότερη συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας με την τοπική κοινωνία, την αναβάθμιση της λειτουργίας του σχολείου π.χ. επικουρική κάλυψη ειδικών αναγκών της τοπικής κοινωνίας, βελτίωση ή/και αναβάθμιση σχολικών υποδομών

Επιτροπή Κρίσης Βραβείων

Kωνσταντίνος Φωτήλας, Πρέσβυς ε.τ.

–Μιχάλης Σκούλλος, Δ/ντής Μεσογειακού Γραφείου Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE), επικεφαλής Έδρας & Δικτύου UNESCO για τη Διαχείριση και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη στη Μεσόγειο, Διευθυντής Εργαστηρίου Χημείας Περιβάλλοντος, Τμήμα Χημείας ΕΚΠΑ

–Βασίλειος Μακράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, επικεφαλής της Έδρας UNESCO για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη»

–Παρούλα Νάσκου Περράκη, Καθηγήτρια Διεθνούς Δικαίου & Διεθνών Οργανισμών, τ. Διευθύντρια Έδρας UNESCO Διαπολιτισμικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

–Φωτεινή Ασδεράκη, Δρ. Επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Διεθνών Ευρωπαικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Σύμβουλος Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

–Βασίλειος Κουρμπέτης, Σύμβουλος Α, Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Προϊστάμενος του Γραφείου Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

–Δημήτρης Τζανάκης, Εμπειρογνώμων, Ε1 Δ/νση Μορφωτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων, Υπουργείο Εξωτερικών

–Χρήστος Κρυστάλλης, τέως Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας

Δυνατότητα υποβολής υποψηφιότητας για τα βραβεία έχουν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, περιλαμβανομένων των Διευθυντών, που υπηρέτησαν ή υπηρετούν στις παραμεθόριες περιοχές την περίοδο που ορίζει η προκήρυξη. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν υλοποιήσει ολοκληρωμένη/ες δράση/εις/έργα, στο πλαίσιο των ως άνω ενδεικτικών παραμέτρων/πεδίων, κατά τα  σχολικά έτη της προκήρυξης.

Οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν:

α) να αυτοπροταθούν για το βραβείο συμπληρώνοντας και υπογράφοντας πρωτότυπα οι ίδιοι την αίτηση συμμετοχής

β) να προταθούν από μεμονωμένο πρόσωπο/πρόσωπα ή φορέα/φορείς που γνωρίζουν το διδακτικό έργο και την προσφορά τους (π.χ. συναδέλφους, μαθητές, διευθυντές, περιφερειακούς δ/ντές, σχολικούς συμβούλους, συλλόγους διδασκόντων, συλλόγους γονέων, κοινότητες, δήμους, Μ.Κ.Ο. κ.λπ). Σε αυτή την περίπτωση η αίτηση θα συμπληρώνεται με τη σύμφωνη γνώμη του υποψήφιου και θα φέρει την πρωτότυπη υπογραφή, τόσο του υποψηφίου, όσο και του ατόμου/φορέα που τον προτείνει.

Η διαδικασία υποβολής υποψηφιότητας θα γίνεται σε δύο φάσεις: α) προκαταρκτική φάση και β) τελική φάση.

Α) Στην προκαταρκτική φάση, οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν 1. τη συνημμένη αίτηση που αποτυπώνει λεπτομερώς: a) την εκπαιδευτική & επιστημονική  τους συγκρότηση και β) την εκπαιδευτική τους προσφορά τα σχολικά έτη της προκήρυξης, 2. Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 1599/1986, που περιλαμβάνεται στο σώμα της προκήρυξης, με πάγιο κείμενο*, το οποίο θα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να υπογραφεί πρωτότυπα από τον υποψήφιο προκειμένου η αίτησή του να ληφθεί υπόψη.

*ΚΕΙΜΕΝΟ: Δηλώνω υπεύθυνα ότι το περιεχόμενο της παρούσας αίτησης είναι αληθές και ότι το εκπαιδευτικό έργο είτε σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον υπογράφοντα/την υπογράφουσα μόνο, είτε στις περιπτώσεις που συνεργάστηκα με άτομα ή φορείς για το σχεδιασμό ή την υλοποίηση του, τους έχω ενημερώσει και έχω αναφερθεί σε αυτούς στην αίτησή μου, προσδιορίζοντας επαρκώς το βαθμό της εμπλοκής και της προσφοράς τους.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας για την προκαταρκτική φάση θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά στον ειδικά σχεδιασμένο για τα βραβεία σύνδεσμο http://www.helleniccommissioneducationalawards.com από τις 11 Φεβρουαρίου έως τις 11 Απριλίου 2016. 

Ελλιπείς, εκπρόθεσμες, ανυπόγραφες, μη πρωτότυπα υπογεγραμμένες αιτήσεις ή αιτήσεις χωρίς πρωτότυπα υπογεγραμμένη δήλωση του Νόμου 1599/1986 θα απορρίπτονται.

Όσοι υποψήφιοι προκριθούν στην τελική φάση θα ενημερωθούν τηλεφωνικά, ώστε να προχωρήσουν στη δεύτερη φάση της διαδικασίας.

Β) Κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης, οι υποψήφιοι θα πρέπει:

  1. a) να περιγράψουν το εκπαιδευτικό έργο που έχουν υλοποιήσει στέλνοντας λεπτομερή έκθεση που δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 2000 λέξεις με διάστιχο 1,15 και μέγεθος γραμματοσειράς 11 και

β) να αποστείλουν τεκμήρια της επιστημονικής/επαγγελματικής τους συγκρότησης (φωτοτυπίες πτυχίων, μεταπτυχιακών, σεμιναρίων  κλπ) και της εκπαιδευτικής τους προσφοράς.

Οι υποψήφιοι καλούνται να σαρώσουν ή να φωτογραφήσουν, το υλικό που χρησιμοποίησαν για την υλοποίηση του έργου ή που παρήγαγαν ως προϊόν του και να το επισυνάψουν σε ηλεκτρονικό μήνυμα. Μέσω ταχυδρομείου ή με προσωπική κατάθεση θα γίνονται δεκτά ΜΟΝΟ συμπληρωματικά τεκμήρια, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο, εφόσον το υλικό που εσωκλείεται δεν μπορεί να αποσταλεί ηλεκτρονικά (π.χ. βιβλίο, cd rom, κατασκευή κλπ).

Η Επιτροπή Κρίσης διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία προκειμένου να στοιχειοθετήσει μια πληρέστερη και σαφέστερη εικόνα των υποψηφίων και του εκπαιδευτικού τους έργου, εφόσον αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας για την τελική φάση θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τις 25 Μαΐου έως τις 13 Ιουνίου 2016 στον ειδικά σχεδιασμένο για τα βραβεία σύνδεσμο http://www.helleniccommissioneducationalawards.com και όταν είναι αναγκαίο, στα γραφεία της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO στη διεύθυνση: Ακαδημίας 3, 10027, Αθήνα, Tηλέφωνα: 210 36 82 374/396/386/398.

Σημείωση: Οι υποψήφιοι θα ήταν καλό να συγκεντρώσουν και να προετοιμάζουν τα τεκμήρια που σκοπεύουν να καταθέσουν ήδη από την προκαταρκτική φάση καθώς το διάστημα υποβολής τους για την τελική φάση θα είναι σύντομο.

Οι αιτήσεις υποψηφιότητας θεωρούνται εμπιστευτικές.

Τα ονοματεπώνυμα των επιτυχόντων/βραβευομένων θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO και θα δημοσιοποιηθούν στο τύπο.

Η προκήρυξη θα αποσταλεί σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  και θα αναρτηθεί:

–στις ιστοσελίδες της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, του Κέντρου UNESCO για τις Γυναίκες και την Ειρήνη στα Βαλκάνια, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, του Μεσογειακού Γραφείου Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και την Αειφόρο Ανάπτυξη, του Πανεπιστημίου Κρήτης και Μακεδονίας.

–στον τύπο

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΦΑΣΗ

  1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ & ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΤΟΜΟΥ/ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΦΟΡΕΑ/ΦΟΡΕΩΝ(ΕΦΟΣΟΝ ΕΤΕΡΟΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ 
ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ (EMAIL)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ(ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ/ΙΔΡΥΜΑ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ/ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ) 
ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ) 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ(ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ/ ΙΔΡΥΜΑ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ/ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ) 
ΔΙΕΤΗΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ(ΙΔΡΥΜΑ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ) 
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ(ΘΕΜΑ/ΙΔΡΥΜΑ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΤΙΤΛΟΥ) 
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ(ΓΛΩΣΣΑ/ΕΠΙΠΕΔΟ/ΤΙΤΛΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ) 
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Η/Υ(ΕΝΟΤΗΤΕΣ/ΤΙΤΛΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ/ΕΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ) 
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 20 ΩΡΩΝ(ΤΙΤΛΟΣ/ΦΟΡΕΑΣ/ΔΙΑΡΚΕΙΑ) 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΤΗΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ (π.χ. 2014-2015, 2015-2016)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ (ΦΟΡΕΑΣ/ΘΕΣΗ/ΔΙΑΡΚΕΙΑ)

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ), ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΆΡΘΡΟΥ/ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (‘Η ΟΧΙ)
  1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

α. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Προκειμένου να συμπληρωθεί πληρέστερα το συγκεκριμένο πεδίο, αφού συμβουλευτείτε   την   προκήρυξη  (σελ. 3),  παρακαλούμε   συμπληρώστε  επιπροσθέτως τα παρακάτω πεδία με γραμματοσειρά Century Gothic και μέγεθος γραμματοσειράς 11:

 ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ *:  
 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ  
 ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ  
 ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ (ΤΑΞΗ/ΕΙΣ)  

*Σε περίπτωση που κατά την περίοδο της προκήρυξης έχουν υλοποιηθεί περισσότερα από ένα εκπαιδευτικά έργα παρουσιάστε διακριτές περιγραφές για το καθένα σε όλα τα πεδία της προκήρυξης (α. Περιεχόμενο Εκπαιδευτικού Έργου, β. Μεθοδολογία, γ. Άνοιγμα στην Τοπική Κοινωνία, δ. Προσθήκες). Αριθμείστε και σε παρένθεση καταγράψτε τη χρονολογία κατά την οποία υλοποιήσατε το καθένα ως κάτωθι:

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

 ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ /ΩΝ ΕΡΓΟΥ/ΩΝ:1.      Νερό & Αειφορία (2014-2015)2.      Η τέχνη στο σχολείο (2015)3.      Διαπολιτισμικός Διάλογος (2015-2016)
 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΑναπτύξτε (μέχρι 100 λέξεις) για κάθε εκπαιδευτικό έργο)1.      …2.      …3.
 ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙΑναπτύξτε (μέχρι 100 λέξεις για κάθε εκπαιδευτικό έργο)1.      …2.      …
 ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ (ΤΑΞΗ/ΕΙΣ)Αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις για κάθε εκπαιδευτικό έργο)1.      …2.      …

β. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Προκειμένου να συμπληρωθεί πληρέστερα το συγκεκριμένο πεδίο, αφού συμβουλευτείτε   την   προκήρυξη  (σελ. 3),  παρακαλούμε   συμπληρώστε  επιπροσθέτως τα παρακάτω πεδία με γραμματοσειρά Century Gothic, και μέγεθος γραμματοσειράς 11. Εφόσον έχετε υλοποιήσει περισσότερα από ένα εκπαιδευτικό έργο διατηρείστε την αρίθμηση, όπως ανωτέρω.

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΡΓΟΥ/ΩΝ-ΣΤΑΔΙΑ/ΦΑΣΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (μέχρι 100 λέξεις)   
 ΔΙΑΡΚΕΙΑ (μέχρι 35 λέξεις)  

–Το/a έργο/α αξιοποίησε/αν τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνίας;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 35 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

–Το/a έργο/α προώθησε/αν τη δικτύωση του σχολείου με άλλες σχολικές μονάδες σε εθνικό & διεθνές επίπεδο;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 35 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

–Υλοποιήσατε ή συμμετείχατε σε προγράμματα (πανελλήνια, ευρωπαϊκά, διεθνή);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 35 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

–Στο πλαίσιο του/ων έργου/ων διοργανώθηκαν μαθητικοί αγώνες/διαγωνισμοί/εκθέσεις;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 35 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

–Υλοποιήσατε υποστηρικτικά προγράμματα για ειδικές ομάδες του μαθητικού πληθυσμού (π.χ. μετανάστες, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, ειδικές ανάγκες);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

–Έχει το εκπαιδευτικό έργο βιωσιμότητα/διάρκεια και μακροπρόθεσμη θετική επίδραση στους μαθητές και την τοπική κοινωνία;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις), αν ΟΧΙ αφήστε το πεδίο κενό.

γ. ΑΝΟΙΓΜΑ/ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προκειμένου να συμπληρωθεί πληρέστερα το συγκεκριμένο πεδίο, αφού συμβουλευτείτε   την   προκήρυξη  (σελ. 3),  παρακαλούμε   συμπληρώστε  επιπροσθέτως τα παρακάτω πεδία με γραμματοσειρά Century Gothic και μέγεθος γραμματοσειράς 11. Εφόσον έχετε υλοποιήσει περισσότερα από ένα εκπαιδευτικό έργο διατηρείστε την αρίθμηση, όπως ανωτέρω.

Στο πλαίσιο του/ων έργου/ων:

–Αναπτύξατε κοινές εκπαιδευτικές/πολιτιστικές/επιστημονικές πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών-γονέων-μαθητών στο χώρο του σχολείου ή εκτός;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

–Συνεργαστήκατε για την υλοποίηση του έργου με εξωσχολικούς φορείς (π.χ. ΜΚΟ, φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης, εθελοντικές οργανώσεις);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

–Υλοποιήσατε εκδηλώσεις, οργανώσατε ομιλίες, διαλέξεις, αναλάβατε εκπαιδευτικές, πολιτιστικές ή επικοινωνιακές πρωτοβουλίες;

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

Διοργανώσατε εθελοντικές δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα (π.χ. δημιουργία σχολικού κήπου, περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

Επισκεφτήκατε τόπους πολιτιστικού/εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος (π.χ. μουσεία, γκαλερί);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

Eνισχύσατε την επικοινωνία του σχολείου σας με την ευρύτερη κοινωνία (π.χ. μέσω της έκδοσης σχολικής εφημερίδας, ιστοσελίδας, blog κλπ);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις).

δ. ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ/ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Συμπληρώστε το πεδίο αυτό ΜΟΝΟ εφόσον υπάρχουν επιπρόσθετες πληροφορίες που άπτονται της προκήρυξης και δεν μπορέσατε να μας τις παρουσιάσετε επαρκώς στα προηγούμενα πεδία

–Υπήρξαν προβλήματα ή συναντήσατε ελλείμματα ως προς την επάρκεια και την καταλληλότητα των σχολικών χώρων, των υποδομών ή των πόρων του σχολείου (οικονομικών και ανθρώπινων);

Αν ΝΑΙ αναπτύξτε (μέχρι 50 λέξεις). Αναφέρετε και τους τρόπους με τους οποίους υπερκεράστηκαν τα προβλήματα.

Υπογραφή υποψηφίου

Υπογραφή ατόμου/φορέα (ετεροπρόταση)

ε. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ του Νόμου 1599/1986

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 (άρθρο 8 Ν.1599/1986)

Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών (άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

ΠΡΟΣ(1):ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ UNESCO
Ο – Η Όνομα: Επώνυμο: 
Όνομα και Επώνυμο Πατέρα: 
Όνομα και Επώνυμο Μητέρας: 
Ημερομηνία γέννησης(2): 
Τόπος Γέννησης: 
Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας: Τηλ: 
Τόπος Κατοικίας: Οδός: Αριθ: ΤΚ: 
Αρ. Τηλεομοιοτύπου (Fax): Δ/νση Ηλεκτρ. Ταχυδρομείου(Εmail): 

Ημερομηνία:      ……….20……

Ο – Η Δηλ.

(Υπογραφή)

(1) Αναγράφεται από τον ενδιαφερόμενο πολίτη ή Αρχή ή η Υπηρεσία του δημόσιου τομέα, που απευθύνεται η αίτηση.

(2) Αναγράφεται ολογράφως.

(3) «Όποιος εν γνώσει του δηλώνει ψευδή γεγονότα ή αρνείται ή αποκρύπτει τα αληθινά με έγγραφη υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Εάν ο υπαίτιος αυτών των πράξεων σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτόν του ή σε άλλον περιουσιακό όφελος βλάπτοντας τρίτον ή σκόπευε να βλάψει άλλον, τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι 10 ετών.

(4) Σε περίπτωση ανεπάρκειας χώρου η δήλωση συνεχίζεται στην πίσω όψη της και υπογράφεται από τον δηλούντα ή την δηλούσα.

ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ

Ονοματεπώνυμο υποψηφίου:

Λεπτομερής περιγραφή εκπαιδευτικού έργου/έργων (η περιγραφή δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2000 λέξεις, με διάστιχο 1,15 και μέγεθος γραμματοσειράς 11):

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ:

Υπογραφή υποψηφίου

Υπογραφή ατόμου/φορέα (ετεροπρόταση)

*Οι υπογραφές θα πρέπει να είναι πρωτότυπες, συνεπώς θα πρέπει η αίτηση να εκτυπωθεί, να υπογραφεί, να σαρωθεί και να επισυναφθεί ηλεκτρονικά.

Κοινοποίηση στα Social media

Facebook
Twitter
LinkedIn